Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing, Rhetoric and Control

- The Magical Foundations of Marketing Theory

Om Marketing, Rhetoric and Control

Marketing, Rhetoric and Control examines the tensions between the science and the magical in marketing through analysis of the rhetorical and narrative strategies embedded in practitioner and academic discourse.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367734787
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 18. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 410 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing, Rhetoric and Control

Marketing, Rhetoric and Control examines the tensions between the science and the magical in marketing through analysis of the rhetorical and narrative strategies embedded in practitioner and academic discourse.

Brukervurderinger av Marketing, Rhetoric and Control



Finn lignende bøker
Boken Marketing, Rhetoric and Control finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.