Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing of Organic Food Produce

Om Marketing of Organic Food Produce

Considers various aspects of the marketing of organic food produce, including an extensive historical overview of organic food produce and related terms. The book covers the health implications of organic food and organic agriculture; the environmental impacts of plant-based diets; and food consumption trends and drivers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781773614953
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 437
  • Utgitt:
  • 1. desember 2018
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Marketing of Organic Food Produce

Considers various aspects of the marketing of organic food produce, including an extensive historical overview of organic food produce and related terms. The book covers the health implications of organic food and organic agriculture; the environmental impacts of plant-based diets; and food consumption trends and drivers.

Brukervurderinger av Marketing of Organic Food Produce



Finn lignende bøker
Boken Marketing of Organic Food Produce finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.