Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing National Parks for Sustainable Tourism

Om Marketing National Parks for Sustainable Tourism

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845415587
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 4. februar 2016
  • Dimensjoner:
  • 156x234x15 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Marketing National Parks for Sustainable Tourism

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Brukervurderinger av Marketing National Parks for Sustainable Tourism



Finn lignende bøker
Boken Marketing National Parks for Sustainable Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.