Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Mess to Brand Success

Om Marketing Mess to Brand Success

In this second book of Scott Miller's Mess to Success series, the FranklinCovey Executive VP reveals 30 career-challenging obstacles that you may encounter as a marketing manager and how he learned to transform them into team-enhancing opportunities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781642503807
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 13. juli 2021
  • Dimensjoner:
  • 237x160x27 mm.
  • Vekt:
  • 500 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Mess to Brand Success

In this second book of Scott Miller's Mess to Success series, the FranklinCovey Executive VP reveals 30 career-challenging obstacles that you may encounter as a marketing manager and how he learned to transform them into team-enhancing opportunities.

Brukervurderinger av Marketing Mess to Brand Success



Finn lignende bøker
Boken Marketing Mess to Brand Success finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.