Norges billigste bøker

Marketing Management

- A Value-Based Approach

Om Marketing Management

This text is the Australasian adaptation of Peter Doyle?s Value-Based Marketing. It reformulates marketing, making it more relevant and establishing it on a sounder intellectual basis. The governing objective of management in most of today?s leading companies is to maximize long-term returns to shareholders.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470800966
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 472
  • Utgitt:
  • 10. januar 2003
  • Dimensjoner:
  • 192x256x29 mm.
  • Vekt:
  • 960 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing Management

This text is the Australasian adaptation of Peter Doyle?s Value-Based Marketing. It reformulates marketing, making it more relevant and establishing it on a sounder intellectual basis. The governing objective of management in most of today?s leading companies is to maximize long-term returns to shareholders.

Brukervurderinger av Marketing Management



Finn lignende bøker
Boken Marketing Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.