Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing for Tourism and Hospitality

- Collaboration, Technology and Experiences

Om Marketing for Tourism and Hospitality

Thisis an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offersa clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138121294
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 620
  • Utgitt:
  • 21. mars 2019
  • Dimensjoner:
  • 245x190x29 mm.
  • Vekt:
  • 1466 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Marketing for Tourism and Hospitality

Thisis an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offersa clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Brukervurderinger av Marketing for Tourism and Hospitality



Finn lignende bøker
Boken Marketing for Tourism and Hospitality finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.