Utvidet returrett til 31. januar 2024

Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry

Om Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry

Specialists drawn from industry, agency and academia explain the role of the various elements in the marketing communications process, and show how a reassessment of the marketing mix can result in a positive response to challenges imposed by a changing commercial environment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781870905381
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 714
  • Utgitt:
  • 30. juni 2004
  • Dimensjoner:
  • 164x241x15 mm.
  • Vekt:
  • 402 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry

Specialists drawn from industry, agency and academia explain the role of the various elements in the marketing communications process, and show how a reassessment of the marketing mix can result in a positive response to challenges imposed by a changing commercial environment.

Brukervurderinger av Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry



Finn lignende bøker
Boken Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.