Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Briefs

Om Marketing Briefs

Gives marketing students the collection of overviews of various key concepts in the subject. This text is organized into short chapters, each including: core definitions; a bulleted key point overview; explanation of the concept and primary issues; illustrative examples; and, a selection of examination style case, essay and applied questions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750662000
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 30. juni 2004
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 189x246x22 mm.
  • Vekt:
  • 738 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing Briefs

Gives marketing students the collection of overviews of various key concepts in the subject. This text is organized into short chapters, each including: core definitions; a bulleted key point overview; explanation of the concept and primary issues; illustrative examples; and, a selection of examination style case, essay and applied questions.

Brukervurderinger av Marketing Briefs



Finn lignende bøker
Boken Marketing Briefs finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.