Utvidet returrett til 31. januar 2024

Marketing and Social Structure in Rural China

Om Marketing and Social Structure in Rural China

This three-part study, originally published in consecutive issues of the Journal of Asian Studies, has become a classic in the field of Asian studies and has been used in classrooms for over 50 years.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780924304422
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 150
  • Utgitt:
  • 1. mars 2010
  • Dimensjoner:
  • 227x152x12 mm.
  • Vekt:
  • 268 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Marketing and Social Structure in Rural China

This three-part study, originally published in consecutive issues of the Journal of Asian Studies, has become a classic in the field of Asian studies and has been used in classrooms for over 50 years.

Brukervurderinger av Marketing and Social Structure in Rural China



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Social Structure in Rural China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.