Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Social Construction

- Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

Om Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415208598
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 15. mars 2001
  • Dimensjoner:
  • 156x234x16 mm.
  • Vekt:
  • 476 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Brukervurderinger av Marketing and Social Construction



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Social Construction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.