Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Modernity

- An Ethnography of Marketing Practice

Om Marketing and Modernity

This text examines the strategies and struggles of the professionals who are responsible for marketing ready-made food products for a Norwegian food manufacturer. This setting provides the empirical focus for the analysis of the key tensions and contradictions which are to be found in modernity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781859739914
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 1. september 1997
  • Dimensjoner:
  • 225x148x24 mm.
  • Vekt:
  • 504 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing and Modernity

This text examines the strategies and struggles of the professionals who are responsible for marketing ready-made food products for a Norwegian food manufacturer. This setting provides the empirical focus for the analysis of the key tensions and contradictions which are to be found in modernity.

Brukervurderinger av Marketing and Modernity



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Modernity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.