Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Feminism

- Current issues and research

Om Marketing and Feminism

Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415219723
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 27. juli 2000
  • Dimensjoner:
  • 156x234x23 mm.
  • Vekt:
  • 680 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Marketing and Feminism

Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.

Brukervurderinger av Marketing and Feminism



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Feminism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.