Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing 3.0

- From Products to Customers to the Human Spirit

Om Marketing 3.0

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3. 0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470598825
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 25. mai 2010
  • Dimensjoner:
  • 160x238x20 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing 3.0

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3. 0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism.

Brukervurderinger av Marketing 3.0



Finn lignende bøker
Boken Marketing 3.0 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.