Norges billigste bøker

Market-Driven Management

- Strategic and Operational Marketing

Om Market-Driven Management

In response to the increasing complexity of markets, this book challenges the traditional, functional role of marketing departments, integrating both the strategic and operational dimensions. It offers international cases, considerable online resources, and is ideal for MBAs and postgraduate and undergraduate students of marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230276024
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 624
  • Utgitt:
  • 19. juli 2012
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 189x245x32 mm.
  • Vekt:
  • 1194 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Market-Driven Management

In response to the increasing complexity of markets, this book challenges the traditional, functional role of marketing departments, integrating both the strategic and operational dimensions. It offers international cases, considerable online resources, and is ideal for MBAs and postgraduate and undergraduate students of marketing.

Brukervurderinger av Market-Driven Management



Finn lignende bøker
Boken Market-Driven Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.