Utvidet returrett til 31. januar 2025

Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783838209715
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 102
  • Utgitt:
  • 1. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 210x148x5 mm.
  • Vekt:
  • 132 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brukervurderinger av Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0



Finn lignende bøker
Boken Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.