Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing the New Customer Relationship

- Strategies to Engage the Social Customer and Build Lasting Value

Om Managing the New Customer Relationship

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118092217
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 17. mai 2013
  • Dimensjoner:
  • 230x162x31 mm.
  • Vekt:
  • 674 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Managing the New Customer Relationship

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals.

Brukervurderinger av Managing the New Customer Relationship



Finn lignende bøker
Boken Managing the New Customer Relationship finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.