Utvidet returrett til 31. januar 2025

Making Media Content

- The Influence of Constituency Groups on Mass Media

Om Making Media Content

Making Media Content addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups. It examines the strategic decision-making of

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415649841
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 14. desember 2012
  • Dimensjoner:
  • 157x233x18 mm.
  • Vekt:
  • 410 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Making Media Content

Making Media Content addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups. It examines the strategic decision-making of

Brukervurderinger av Making Media Content



Finn lignende bøker
Boken Making Media Content finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.