Utvidet returrett til 31. januar 2025

Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

Om Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526160232
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 5. oktober 2021
  • Dimensjoner:
  • 235x155x17 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .

Brukervurderinger av Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727



Finn lignende bøker
Boken Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.