Utvidet returrett til 31. januar 2025

Lost in Media

- The Ethics of Everyday Life

Om Lost in Media

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Chapters in the book use critical theory to look at issues of free market fundamentalism, journalism's erosion of communication of truth, yielding self-censorship in the media, music and morality, and much more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433113673
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 207
  • Utgitt:
  • 31. mai 2013
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 151x233x18 mm.
  • Vekt:
  • 440 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Lost in Media

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Chapters in the book use critical theory to look at issues of free market fundamentalism, journalism's erosion of communication of truth, yielding self-censorship in the media, music and morality, and much more.

Brukervurderinger av Lost in Media



Finn lignende bøker
Boken Lost in Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.