Utvidet returrett til 31. januar 2025

Language in the Media

- Representations, Identities, Ideologies

Om Language in the Media

Part of the "Advances in Sociolinguistics" series, this work examines the ways in which the media represents language related issues, and also looks at how the media's use of language is central to the construction of what people think language is, could or ought to be like.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780826495488
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 19. september 2007
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 620 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Language in the Media

Part of the "Advances in Sociolinguistics" series, this work examines the ways in which the media represents language related issues, and also looks at how the media's use of language is central to the construction of what people think language is, could or ought to be like.

Brukervurderinger av Language in the Media



Finn lignende bøker
Boken Language in the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.