Norges billigste bøker

Key Themes in Media Theory

Om Key Themes in Media Theory

This book provides a thorough and critical introducation to the key theories of media studies. Using up-to-date case studies, it discusses a broad range of themes, issues and perspectives that inform our understanding of media production and consumption in all their cultural forms.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780335218134
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 16. oktober 2007
  • Dimensjoner:
  • 152x226x14 mm.
  • Vekt:
  • 374 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 14. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Key Themes in Media Theory

This book provides a thorough and critical introducation to the key theories of media studies. Using up-to-date case studies, it discusses a broad range of themes, issues and perspectives that inform our understanding of media production and consumption in all their cultural forms.

Brukervurderinger av Key Themes in Media Theory



Finn lignende bøker
Boken Key Themes in Media Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.