Norges billigste bøker

Key Account Management in Business-to-Business Markets

- An Assessment of its Economic Value

Om Key Account Management in Business-to-Business Markets

Stefan Wengler provides a well founded answer to the question of the economic value and shows the need for the implementation of key account management. He presents a comprehensive, but easy-to-handle decision-making model that supports the decision on the most efficient key account management organization for individual companies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783835005174
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 294
  • Utgitt:
  • 26. september 2006
  • Utgave:
  • 2006
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Key Account Management in Business-to-Business Markets

Stefan Wengler provides a well founded answer to the question of the economic value and shows the need for the implementation of key account management. He presents a comprehensive, but easy-to-handle decision-making model that supports the decision on the most efficient key account management organization for individual companies.

Brukervurderinger av Key Account Management in Business-to-Business Markets



Finn lignende bøker
Boken Key Account Management in Business-to-Business Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.