Utvidet returrett til 31. januar 2025

Iranian Media

- The Paradox of Modernity

Om Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415845359
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 27. februar 2013
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 490 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Brukervurderinger av Iranian Media



Finn lignende bøker
Boken Iranian Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.