Utvidet returrett til 31. januar 2025

Investigating Audiences

Om Investigating Audiences

Providing information on audience research, this book focuses on qualitative methods and draws upon students' own media experience. It is divided into chapters that deal with audience research in terms of concepts and topics. It offers interpretive approaches to studying viewers, readers and listeners.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412922708
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 8. august 2007
  • Dimensjoner:
  • 242x171x13 mm.
  • Vekt:
  • 352 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Investigating Audiences

Providing information on audience research, this book focuses on qualitative methods and draws upon students' own media experience. It is divided into chapters that deal with audience research in terms of concepts and topics. It offers interpretive approaches to studying viewers, readers and listeners.

Brukervurderinger av Investigating Audiences



Finn lignende bøker
Boken Investigating Audiences finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.