Utvidet returrett til 31. januar 2025

Introducing Marketing Research

Om Introducing Marketing Research

Explores both the quantitative and qualitative aspects of marketing research. This book combines quantitative information with important qualitative issues such as interviews and focus groups.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471497707
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 22. april 2002
  • Dimensjoner:
  • 188x233x23 mm.
  • Vekt:
  • 660 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Introducing Marketing Research

Explores both the quantitative and qualitative aspects of marketing research. This book combines quantitative information with important qualitative issues such as interviews and focus groups.

Brukervurderinger av Introducing Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Introducing Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.