Utvidet returrett til 31. januar 2025

Internationalizing Media Theory

- Transition, Power, Culture

Om Internationalizing Media Theory

Explores the many roles of media within the fundamental political, economic and cultural changes taking place during the turbulence of 1980-85 in Eastern Europe. Power, the state, societal change and the economy are just some of the topics examined.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803987111
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 27. september 1996
  • Dimensjoner:
  • 233x156x20 mm.
  • Vekt:
  • 444 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Internationalizing Media Theory

Explores the many roles of media within the fundamental political, economic and cultural changes taking place during the turbulence of 1980-85 in Eastern Europe. Power, the state, societal change and the economy are just some of the topics examined.

Brukervurderinger av Internationalizing Media Theory



Finn lignende bøker
Boken Internationalizing Media Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.