Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity

Om International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity

This Element explores how contemporary readers' understandings of nation, race/ethnicity, gender, and class continue to shape their reading, using as case studies the online reception of three bestseller titles-Liane Moriarty's Big Little Lies (Australia), Zadie Smith's NW (UK), and Kevin Kwan's Crazy Rich Asians (USA).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781009108485
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 78
  • Utgitt:
  • 23. mai 2024
  • Dimensjoner:
  • 179x125x7 mm.
  • Vekt:
  • 84 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity

This Element explores how contemporary readers' understandings of nation, race/ethnicity, gender, and class continue to shape their reading, using as case studies the online reception of three bestseller titles-Liane Moriarty's Big Little Lies (Australia), Zadie Smith's NW (UK), and Kevin Kwan's Crazy Rich Asians (USA).

Brukervurderinger av International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity



Finn lignende bøker
Boken International Bestsellers and the Online Reconfiguring of National Identity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.