Norges billigste bøker

Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

- Emerging Practices, Research, and Policies

Om Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

The pharmaceutical industry is one of today's most dynamic and complex industries, involving commercialization of cutting-edge scientific research, a huge web of stakeholders (from investors to doctors), multi-stage supply chains, fierce competition in the race to market, and a challenging regulatory environment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781461478003
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 768
  • Utgitt:
  • 1. november 2013
  • Utgave:
  • 2014
  • Dimensjoner:
  • 243x161x35 mm.
  • Vekt:
  • 1218 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 9. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

The pharmaceutical industry is one of today's most dynamic and complex industries, involving commercialization of cutting-edge scientific research, a huge web of stakeholders (from investors to doctors), multi-stage supply chains, fierce competition in the race to market, and a challenging regulatory environment.

Brukervurderinger av Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry



Finn lignende bøker
Boken Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.