Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om In Defense of Negativity

Argues that when political candidates attack each other, raising doubts about each other's views, voters - and the democratic process - benefit. This study of negative advertising in presidential campaigns from 1960 to 2004, asserts that the proliferating attack ads are far more likely than positive ads to focus on political issues.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226284996
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 1. mars 2006
  • Dimensjoner:
  • 229x156x12 mm.
  • Vekt:
  • 318 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av In Defense of Negativity

Argues that when political candidates attack each other, raising doubts about each other's views, voters - and the democratic process - benefit. This study of negative advertising in presidential campaigns from 1960 to 2004, asserts that the proliferating attack ads are far more likely than positive ads to focus on political issues.

Brukervurderinger av In Defense of Negativity



Finn lignende bøker
Boken In Defense of Negativity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.