Utvidet returrett til 31. januar 2024
Om Improving the Measurement of Consumer Expenditures

Offers a review of the methodologies for collecting consumer expenditure data. This book includes chapters that highlight the range of different objectives that expenditure surveys may satisfy, compare the data available from consumer expenditure surveys with that available from other sources, and more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226126654
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 528
  • Utgitt:
  • 16. juni 2015
  • Dimensjoner:
  • 242x165x40 mm.
  • Vekt:
  • 828 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Improving the Measurement of Consumer Expenditures

Offers a review of the methodologies for collecting consumer expenditure data. This book includes chapters that highlight the range of different objectives that expenditure surveys may satisfy, compare the data available from consumer expenditure surveys with that available from other sources, and more.

Brukervurderinger av Improving the Measurement of Consumer Expenditures



Finn lignende bøker
Boken Improving the Measurement of Consumer Expenditures finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.