Utvidet returrett til 31. januar 2025

Immersive Communication

- The Communication Paradigm of the Third Media Age

av Qin Li
Om Immersive Communication

This book proposes a new research paradigm that incorporates new features and factors of communication and a theoretical framework named ¿immersive communication¿. The author discusses the definition, characteristics, information structure, and models of immersive communication using various examples, while envisioning their future applications.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032082936
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 2. august 2021
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Immersive Communication

This book proposes a new research paradigm that incorporates new features and factors of communication and a theoretical framework named ¿immersive communication¿. The author discusses the definition, characteristics, information structure, and models of immersive communication using various examples, while envisioning their future applications.

Brukervurderinger av Immersive Communication



Finn lignende bøker
Boken Immersive Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.