Norges billigste bøker

Identifying Consumption

- Subjects and Objects in Consumer Society

Om Identifying Consumption

Illustrates how an individual's buying habits are shaped by the dynamics of the consumer marketplace - and thus how consumption and identity inform each other. This title brings together the various theories of spending and develops a mode of analysis concentrating on the individual subjectivity of consumption.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781592138692
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 15. juni 2008
  • Dimensjoner:
  • 140x210x20 mm.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Identifying Consumption

Illustrates how an individual's buying habits are shaped by the dynamics of the consumer marketplace - and thus how consumption and identity inform each other. This title brings together the various theories of spending and develops a mode of analysis concentrating on the individual subjectivity of consumption.

Brukervurderinger av Identifying Consumption



Finn lignende bøker
Boken Identifying Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.