Utvidet returrett til 31. januar 2025

How Brands Become Icons

- The Principles of Cultural Branding

Om How Brands Become Icons

Distills the strategies used to create the world's most enduring brands into a fresh approach called "cultural branding". This book offers marketers and managers an alternative to conventional branding strategies, which often backfire when companies attempt to create identity brands.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781578517749
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 1. november 2004
  • Dimensjoner:
  • 159x240x25 mm.
  • Vekt:
  • 602 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av How Brands Become Icons

Distills the strategies used to create the world's most enduring brands into a fresh approach called "cultural branding". This book offers marketers and managers an alternative to conventional branding strategies, which often backfire when companies attempt to create identity brands.

Brukervurderinger av How Brands Become Icons



Finn lignende bøker
Boken How Brands Become Icons finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.