Utvidet returrett til 31. januar 2025

Hard Sell

- Advertising, Affluence and Transatlantic Relations, c. 1951-69

Om Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784991050
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 25. februar 2016
  • Dimensjoner:
  • 235x158x17 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Brukervurderinger av Hard Sell



Finn lignende bøker
Boken Hard Sell finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.