Norges billigste bøker

Guerrilla Marketing

- Counterinsurgency and Capitalism in Colombia

Om Guerrilla Marketing

"This work looks into the Colombian government's efforts to demobilize rebel FARC fighters and transform them into the entrepreneurial subjects and consumer citizens. Anthropologist Alexander Fattal shows how the market has become one of the principal grounds on which counterinsurgency warfare is waged in Colombia."--Supplied by publisher.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226590646
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 10. desember 2018
  • Dimensjoner:
  • 228x152x17 mm.
  • Vekt:
  • 406 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Forventes ikke å være levert før jul

Beskrivelse av Guerrilla Marketing

"This work looks into the Colombian government's efforts to demobilize rebel FARC fighters and transform them into the entrepreneurial subjects and consumer citizens. Anthropologist Alexander Fattal shows how the market has become one of the principal grounds on which counterinsurgency warfare is waged in Colombia."--Supplied by publisher.

Brukervurderinger av Guerrilla Marketing



Finn lignende bøker
Boken Guerrilla Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.