Norges billigste bøker

Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior

Om Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior

Discusses how marketing practices can be influenced by cultural preferences. Featuring an array of relevant topics including societal environments, cultural stereotyping, brand loyalty, and marketing semiotics, this publication is ideal for CEOs, business managers, professionals, and researchers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781522527275
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 375
  • Utgitt:
  • 13. juli 2017
  • Dimensjoner:
  • 227x291x32 mm.
  • Vekt:
  • 1260 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior

Discusses how marketing practices can be influenced by cultural preferences. Featuring an array of relevant topics including societal environments, cultural stereotyping, brand loyalty, and marketing semiotics, this publication is ideal for CEOs, business managers, professionals, and researchers.

Brukervurderinger av Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior



Finn lignende bøker
Boken Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.