Utvidet returrett til 31. januar 2025

Global Marketing and Advertising

- Understanding Cultural Paradoxes

Om Global Marketing and Advertising

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529732504
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 528
  • Utgitt:
  • 2. november 2021
  • Utgave:
  • 6
  • Dimensjoner:
  • 232x187x31 mm.
  • Vekt:
  • 970 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Global Marketing and Advertising

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Brukervurderinger av Global Marketing and Advertising



Finn lignende bøker
Boken Global Marketing and Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.