Utvidet returrett til 31. januar 2025

Gambling Advertising

- Nature, Effects and Regulation

Om Gambling Advertising

This book critically examines research evidence from around the world concerning the nature and effects of gambling advertising. It draws upon political and regulatory debates about this type of advertising, which provides regulators with evidence to control factors that encourage problem gambling.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787699243
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 15. april 2019
  • Dimensjoner:
  • 238x159x21 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Gambling Advertising

This book critically examines research evidence from around the world concerning the nature and effects of gambling advertising. It draws upon political and regulatory debates about this type of advertising, which provides regulators with evidence to control factors that encourage problem gambling.

Brukervurderinger av Gambling Advertising



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.