Utvidet returrett til 31. januar 2025

From Marginal to Mainstream

Om From Marginal to Mainstream

Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781398604315
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 3. februar 2023
  • Dimensjoner:
  • 234x16x156 mm.
  • Vekt:
  • 402 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av From Marginal to Mainstream

Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.

Brukervurderinger av From Marginal to Mainstream



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.