Utvidet returrett til 31. januar 2025

Forstå kommunikasjon

- det viktigste du trenger å vite

Om Forstå kommunikasjon

Forstå kommunikasjon – det viktigste du trenger å vite er boken som vil gjøre deg bedre til å kommunisere med andre, med menneskene du er glad i (til og med dem du ikke er så begeistret for), og med deg selv. Hver dag kommuniserer vi i ett kjør. Vi gir beskjeder, stiller spørsmål, reagerer og signaliserer hvordan vi har det. Noe ropes ut i sinne, annet gråtes ut med tårer. Vi ytrer våre meninger, viser vår kjærlighet, chatter, melder, ringer og skriver. Vi applauderer når vi er begeistret, slår i bordet når vi er sinte, og stirrer i bakken når det er noe vi vil unngå. Men vet du egentlig hva du kommuniserer og hvordan det tas imot av andre? Og forstår du hva andre prøver å formidle til deg? Misforståelser er roten til mange mentale vondter, men jo mer du vet og forstår om kommunikasjon, jo bedre blir du på å uttrykke deg selv og ta imot andre på en tydelig og god måte. Forfatter Kjersti Kvam har møtt noen av Norges fremste psykologer, og sammen har de laget Minipsykologi – en serie med små, lettleste bøker om store temaer. Et slags forfriskende, upretensiøst dykk ned i psykologiens verden, med gjenkjennelige og ekte historier, konkrete spørsmål som de fleste lurer på, og ikke minst kloke, bruksvennlige svar. Forstå kommunikasjon er første bok i serien, og psykologen er Catrin Sagen. Forstå mer om kroppsspråk, følelser, misforståelser, krangling, reparasjon og signaler – til nytte og glede i egen hverdag. ]]>

Vis mer
  • Språk:
  • Norsk
  • ISBN:
  • 9788202739812
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 125
  • Utgitt:
  • 1. januar 2023
  • Utgave:
  • 1
  • Dimensjoner:
  • 155x218x15 mm.
  • Vekt:
  • 358 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Forstå kommunikasjon

Forstå kommunikasjon – det viktigste du trenger å vite er boken som vil gjøre deg bedre til å kommunisere med andre, med menneskene du er glad i (til og med dem du ikke er så begeistret for), og med deg selv.

Hver dag kommuniserer vi i ett kjør. Vi gir beskjeder, stiller spørsmål, reagerer og signaliserer hvordan vi har det. Noe ropes ut i sinne, annet gråtes ut med tårer. Vi ytrer våre meninger, viser vår kjærlighet, chatter, melder, ringer og skriver. Vi applauderer når vi er begeistret, slår i bordet når vi er sinte, og stirrer i bakken når det er noe vi vil unngå.

Men vet du egentlig hva du kommuniserer og hvordan det tas imot av andre? Og forstår du hva andre prøver å formidle til deg? Misforståelser er roten til mange mentale vondter, men jo mer du vet og forstår om kommunikasjon, jo bedre blir du på å uttrykke deg selv og ta imot andre på en tydelig og god måte.

Forfatter Kjersti Kvam har møtt noen av Norges fremste psykologer, og sammen har de laget Minipsykologi – en serie med små, lettleste bøker om store temaer. Et slags forfriskende, upretensiøst dykk ned i psykologiens verden, med gjenkjennelige og ekte historier, konkrete spørsmål som de fleste lurer på, og ikke minst kloke, bruksvennlige svar. Forstå kommunikasjon er første bok i serien, og psykologen er Catrin Sagen.

Forstå mer om kroppsspråk, følelser, misforståelser, krangling, reparasjon og signaler – til nytte og glede i egen hverdag.
]]>

Brukervurderinger av Forstå kommunikasjon



Finn lignende bøker
Boken Forstå kommunikasjon finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.