Utvidet returrett til 31. januar 2025

Food Choice, Acceptance and Consumption

Om Food Choice, Acceptance and Consumption

It is critical for the food industry to maintain a current understanding of the factors affecting food choice, acceptance and consumption since these influence all aspects of its activities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780751401929
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 258
  • Utgitt:
  • 30. april 1996
  • Utgave:
  • 1996
  • Dimensjoner:
  • 155x235x24 mm.
  • Vekt:
  • 1670 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Food Choice, Acceptance and Consumption

It is critical for the food industry to maintain a current understanding of the factors affecting food choice, acceptance and consumption since these influence all aspects of its activities.

Brukervurderinger av Food Choice, Acceptance and Consumption



Finn lignende bøker
Boken Food Choice, Acceptance and Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.