Utvidet returrett til 31. januar 2025

Food Advertising

- Nature, Impact and Regulation

Om Food Advertising

This book provides an up-to-date and comprehensive review and critique of the scientific evidence concerning the prevalence, nature and potential effects of food advertising and other forms of marketing on children. What is the evidence for the effects of food promotions on children's food preferences, diets and health?

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319821603
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 303
  • Utgitt:
  • 28. juni 2018
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Food Advertising

This book provides an up-to-date and comprehensive review and critique of the scientific evidence concerning the prevalence, nature and potential effects of food advertising and other forms of marketing on children. What is the evidence for the effects of food promotions on children's food preferences, diets and health?

Brukervurderinger av Food Advertising



Finn lignende bøker
Boken Food Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.