Utvidet returrett til 31. januar 2025

Flagship Marketing

- Concepts and places

Om Flagship Marketing

This book is focused on the increasing diversity of flagships and the ways in which they can create showcases in people's lives. This unique volume will be of interest across many disciplines including marketing, visual culture, design and urban studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415812115
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 5. september 2012
  • Dimensjoner:
  • 156x217x11 mm.
  • Vekt:
  • 354 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Flagship Marketing

This book is focused on the increasing diversity of flagships and the ways in which they can create showcases in people's lives. This unique volume will be of interest across many disciplines including marketing, visual culture, design and urban studies.

Brukervurderinger av Flagship Marketing



Finn lignende bøker
Boken Flagship Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.