Utvidet returrett til 31. januar 2024

First Taste of Freedom

- A Cultural History of Bicycle Marketing in the United States

Om First Taste of Freedom

First introduced in the United States in the 1830s, the bicycle reached its height of popularity in the 1890s. Two decades later, ridership in the United States collapsed. Turpin chronicles the story of how the bicycle's image changed dramatically, shedding light on how American consumer patterns are shaped over time.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815635918
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 30. juni 2018
  • Dimensjoner:
  • 230x154x21 mm.
  • Vekt:
  • 442 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av First Taste of Freedom

First introduced in the United States in the 1830s, the bicycle reached its height of popularity in the 1890s. Two decades later, ridership in the United States collapsed. Turpin chronicles the story of how the bicycle's image changed dramatically, shedding light on how American consumer patterns are shaped over time.

Brukervurderinger av First Taste of Freedom



Finn lignende bøker
Boken First Taste of Freedom finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.