Norges billigste bøker
Om Fake Stuff

Yi-Chieh Lin reveals how the entrepreneurial energy of emerging markets, such as China, includes the opportunity to profit from fake stuff, that is counterfeit goods that rely on our fascination with brand names. Students will discover how the names and logos embroidered and printed on their own clothes carry their own price tag above and beyond the use value of the products themselves. The book provides a wonderful introduction for students to global markets and their role in determining how they function.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415883030
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 92
  • Utgitt:
  • 10. februar 2011
  • Dimensjoner:
  • 179x254x7 mm.
  • Vekt:
  • 210 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Fake Stuff

Yi-Chieh Lin reveals how the entrepreneurial energy of emerging markets, such as China, includes the opportunity to profit from fake stuff, that is counterfeit goods that rely on our fascination with brand names. Students will discover how the names and logos embroidered and printed on their own clothes carry their own price tag above and beyond the use value of the products themselves. The book provides a wonderful introduction for students to global markets and their role in determining how they function.

Brukervurderinger av Fake Stuff



Finn lignende bøker
Boken Fake Stuff finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.