Utvidet returrett til 31. januar 2025

Exploring Service Science

- 10th International Conference, IESS 2020, Porto, Portugal, February 5-7, 2020, Proceedings

Om Exploring Service Science

This book is structured in six parts, based on the six main conference themes, as follows: Customer Experience, Data Analytics in Service, Emerging Service Technologies, Service Design and Innovation, Service Ecosystems, and Service Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030387235
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 7. januar 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 629 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Exploring Service Science

This book is structured in six parts, based on the six main conference themes, as follows: Customer Experience, Data Analytics in Service, Emerging Service Technologies, Service Design and Innovation, Service Ecosystems, and Service Management.

Brukervurderinger av Exploring Service Science



Finn lignende bøker
Boken Exploring Service Science finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.