Utvidet returrett til 31. januar 2025

Experimental Economics in Marketing

Om Experimental Economics in Marketing

Presents a set of goals to help the reader understand the role of experimental economics in marketing. These include distinguishing experimental economics from other fields in the broadest possible terms; providing the basic methodological tenets of experimental economics; and delineating classes of experiments within experimental economics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781680831665
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 84
  • Utgitt:
  • 29. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 233x155x8 mm.
  • Vekt:
  • 140 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Experimental Economics in Marketing

Presents a set of goals to help the reader understand the role of experimental economics in marketing. These include distinguishing experimental economics from other fields in the broadest possible terms; providing the basic methodological tenets of experimental economics; and delineating classes of experiments within experimental economics.

Brukervurderinger av Experimental Economics in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Experimental Economics in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.