Utvidet returrett til 31. januar 2025

Experience-Centric Organization, The

- How to win through customer experience

Om Experience-Centric Organization, The

Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781492045779
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 29. juli 2019
  • Dimensjoner:
  • 229x153x13 mm.
  • Vekt:
  • 506 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Experience-Centric Organization, The

Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.

Brukervurderinger av Experience-Centric Organization, The



Finn lignende bøker
Boken Experience-Centric Organization, The finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.