Norges billigste bøker

Ethical Practice of Social Media in Public Relations

Om Ethical Practice of Social Media in Public Relations

This book provides the much needed research to understand social media's impact on audiences and organizations. Through an examination of a broad range of ethics concepts including transparency and online identities, policies, corporate responsibility, and measurement, this book explores a variety of topics important to public relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138305915
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 25. oktober 2018
  • Dimensjoner:
  • 152x229x3 mm.
  • Vekt:
  • 77 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Ethical Practice of Social Media in Public Relations

This book provides the much needed research to understand social media's impact on audiences and organizations. Through an examination of a broad range of ethics concepts including transparency and online identities, policies, corporate responsibility, and measurement, this book explores a variety of topics important to public relations.

Brukervurderinger av Ethical Practice of Social Media in Public Relations



Finn lignende bøker
Boken Ethical Practice of Social Media in Public Relations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.