Utvidet returrett til 31. januar 2025

Environmental Advertising in China and the USA

- The desire to go green

Om Environmental Advertising in China and the USA

Situated at the intersection of environmental communication and psychoanalytic theory, this book offers a cross-cultural comparison of green advertising in China and the US.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415744133
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 158
  • Utgitt:
  • 16. mai 2016
  • Dimensjoner:
  • 241x164x15 mm.
  • Vekt:
  • 400 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Environmental Advertising in China and the USA

Situated at the intersection of environmental communication and psychoanalytic theory, this book offers a cross-cultural comparison of green advertising in China and the US.

Brukervurderinger av Environmental Advertising in China and the USA



Finn lignende bøker
Boken Environmental Advertising in China and the USA finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.